ODT Nasıl Çalışır?

Danışanlarımıza Yönelik Hizmetler

I.  Odt' ye  Nasıl Ulaşırsınız?

Danışanlarımız Odt’ ye İnternet sitesi aracılığıyla, kendi ülkelerindeki Odt’ nin danışmanlarına telefonla,sosyal medya aracılığıyla ya da maille ulaşabilirler.

II. Tedavi Süreci Nasıl Planlanır? Danışanlarımız bize tüm tıbbi bilgilerini ve tetkik sonuçlarını gönderdiğinde alanında uzman doktorların danışanımıza özel tedavi planlarını hazırlayarak kendileriyle net tarihleri paylaşırız.

Danışanımıza Eğer tedavi için birden fazla yöntem kullanımı söz konusu ise danışanımız ile temasa geçerek hangi yöntemin seçileceğine birlikte karar veririz.

Danışanlarımız Odt' ile alanının en iyisi olan uzman hekimlerin tıbbi değerlendirmelerine hızlı bir şekilde erişim sağlama imkânına sahip olurlar. Danışanlarımızın durumu 48 saat içinde değerlendirilerek geri dönüş sağlanır.

Danışanlarımız tedavi olabilecekleri tüm merkezler hakkındaki tüm bilgilere erişerek karşılaştırma yapabilirler.

Ayrıca tedavide kullanılacak tüm tıbbi teknolojiler hakkında bilgi sahibi olarak karşılaştırma yapabilirler.

Tedavileri için tüm alternatif fiyat seçeneklerine ulaşarak karşılaştırma yapabilir, bütçeleri için en uygun seçeneği seçebilirler.

III. Türkiye’ ye Varış

Uçak biletleri danışanlarımızın isteğine bağlı olarak Odt' ya da kendileri tarafından alınır.

Eğer danışanlarımızın tedavi öncesi ya da tedavi süresince otelde kalması gerekirse, kendi isteklerine bağlı olarak otel rezervasyonları Odt ya da kendileri tarafından yapılır.

Danışanların bütçesi doğrultusunda kalmak istediği otelleri alternatifler arasından seçebilirler.

Misafirlerimiz Türkiye’ye ulaştıklarında Odt personeli tarafından havaalanında karşılanır kalacağı otel ya da hastaneye transferi sağlanır.

IV. Tedavi süreci

Tedaviler JCI sertifikalı yüksek tıbbi teknoloji ve alanının en iyisi doktorların bulunduğu hastanelerde yapılır.

Tedavi günü danışanlarımızın hastaneye transferi otel ya da havaalanından Odt tarafından yapılır.

Misafirlerimiz, kendilerine eşlik eden ve hasta ile aynı dili konuşabilen Odt' personeli sayesinde iletişim problemi yaşamazlar.

Tedavinin her aşaması Odt ' tarafından takip edilir.

V. Türkiye’ den Ayrılış

Odt' danışanımız taburcu olduğu gün hastaneden ayrılışı için gerekli tüm organizasyonu yapar.

Danışanımız, kontrol randevuları ve ameliyat sonrası bakım hakkında tedavisinin gerçekleştirildiği kurum tarafından ayrılmadan önce bilgilendirilir.

Danışanımızın havaalanına transferi isteğe bağlı olarak Odt' tarafından  yapılır.

Eğer danışanımız tarafından istenirse, ücreti danışanımız tarafından ödenen, turistik geziler Odt' tarafından organize edilir.

VI. Tedavi Sonrası

Danışanlarımız ülkelerine döndükten sonra Odt' ile tedavi sonrası bakım için her zaman irtibata geçebilirler. Odt’ nin ilgili ülkelerdeki bulunan temsilcileri, danışanlarımızın tedavi sonrası bakım sürecini takip ederler.

Hastalığınızın tedavisi için hastane, tedavi seçenekleri ve fiyat alternatiflerini kendiniz araştırmak zorunda değilsiniz. Odt' tüm araştırmaları sizin için yapar ve tüm alternatifleri sizinle paylaşır.

Danışanlarımızın tüm tedavi süreçleri Odt' ekibi  tarafından takip edilir ve direkt olarak hasta ve  yakınlarına düzenli olarak bilgilendirme yapar.